Covid 19: Belangrijke informatie rondom bestellingen

Beste garenliefhebber,

We hopen dat alles goed met je gaat in deze vreemde tijd en allereerst willen we je graag wat mentale knuffels geven. <3

Wij van Hobbii weten natuurlijk dat er geen betere manier is om je tijd binnenshuis te besteden in het gezelschap van zachte bolletjes garen en een project op je haak- of breinaald. We zien dat op het moment veel meer mensen hun tijd graag op deze manier doorbrengen, waardoor wij het drukker dan ooit hebben met het verpakken van al jullie garen en accessoires.

Hierdoor duurt het iets langer voor we je pakketje bij jou kunnen krijgen en we hopen dat de onderstaande informatie wat antwoorden kan bieden op onze meest gestelde vragen. We hopen dat hiermee de situatie omtrent zowel de verwerking als de verzending van je zachte pakketje iets duidelijker wordt, en hoe de huidige drukte hier invloed op heeft.

Wanneer wordt mijn pakket verstuurd?

Wij houden ons aan een aantal extra voorzorgsmaatregelen zoals van ons wordt verwacht door de Deense overheid. Onze geweldige magazijnmedewerkers zijn, ondanks alle extra maatregelen, helemaal bij. We versturen je pakketje binnen 48 uur na het plaatsen van de bestelling.

Kan mijn bestelling nog bezorgd worden?

Ja! Als je een bestelling plaatst, kan deze bezorgd worden. We hebben nauw contact met onze bezorgdiensten en ook daar wordt hard gewerkt om je pakketje bij jou te krijgen.

Ook bij onze bezorgdiensten zijn er voorzorgsmaatregelen genomen waardoor ook de bezorging iets anders kan verlopen dan gebruikelijk. Het kan bijvoorbeeld voorkomen dat je pakketje ‘contactloos’ wordt bezorgd of dat het naar een afhaalpunt wordt gebracht.

Daarom vragen we je om de track en trace pagina van het pakketje goed in de gaten te houden voor de meest bijgewerkte informatie omtrent de verzending.

Wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?

We proberen de levertijden op onze website zo accuraat mogelijk weer te geven op basis van de informatie die we ontvangen van onze bezorgdiensten. De meerderheid van onze bestellingen wordt bezorgd binnen de verwachte bezorgtijd.

Over de hele wereld zijn er echter voorzorgsmaatregelen genomen en dit geldt ook voor de bezorgdiensten, dus ook daar kunnen helaas vertragingen ontstaan. Deze vertragingen kunnen groter zijn dan op andere drukke momenten in het jaar, zoals bijvoorbeeld rondom Black Friday of Kerst.

Door deze vertragingen kan het voorkomen dat je pakketje een aantal dagen geen scan ontvangt. Het is namelijk ook in de sorteercentra en lokale depots drukker dan normaal.

We begrijpen dat dit kan leiden tot zorgen, maar we zien dat deze vertragingen vanzelf weer opgelost worden. Daarom zouden we je vriendelijk willen vragen om wat geduld en begrip wanneer een vertraging zich voordoet.

Unfortunately all above means that also some orders that were sent out early March need some additional time to be delivered.

Kan ik nog iets wijzigen aan mijn bestelling?

Zoals gebruikelijk hebben wij helaas niet de mogelijkheid om veranderingen te maken aan je bestelling, ook al wordt de bestelling in de komende dagen nog niet verpakt. Ons magazijn werkt op de meest optimale manier om alle pakketjes zo snel mogelijk te kunnen verzenden, en dit betekent dat wij geen wijzigingen kunnen maken die de werkwijze in het magazijn verstoren. Dit spijt ons en we hopen op je begrip.

Is er nog iets anders dat ik moet weten?

Let erop dat je bij het plaatsen van je bestelling het bezorgadres zorgvuldig controleert. Normaal gesproken sturen we graag je pakketje opnieuw naar je op nadat het bij ons terug is gekomen, maar op het moment duurt het langer voor pakketjes naar ons geretourneerd worden. Dit betekent dat we geen garanties kunnen bieden over de termijn waarop we het pakket opnieuw kunnen versturen in het geval van een foutief adres.

Daarom zouden we je willen vragen om ons te helpen om alle pakketjes zo snel mogelijk bezorgd te krijgen, door het adres goed te controleren en contact met ons op te nemen als er aanpassingen gemaakt moeten worden. We maken graag nog aanpassingen aan het adres zolang het pakketje nog niet is verzonden!

Vanaf het moment dat je pakketje is verpakt, is het helaas niet mogelijk om nog wijzigingen te maken aan het adres.

Als laatste ♥️

We willen jullie heel erg bedanken voor alle steun in deze roerige tijden. Velen van jullie hebben contact met ons gezocht en hele lieve berichtjes gestuurd die onze thuiskantoren en het magazijn ontzettend opfleuren.

Al deze lieve woorden, in combinatie met al jullie vragen, maakt dat onze garen-h1 qelden bij de klantenservice het drukker hebben dan ooit tevoren. Natuurlijk helpen we je nog steeds graag met alles waar we normaal bij helpen, maar ook hiervoor geldt dat het iets langer kan duren voor we bij je terug kunnen komen. Nogmaals ontzettend bedankt voor al jullie steun en begrip in deze moeilijke tijden.

Zorg goed voor jezelf, voor elkaar, en blijf creatief.

Het Hobbii-Team

Het product is toegevoegd aan het winkelmandje!
Bekijken